יום שני, 14 בספטמבר 2015

הזמנת מקום במסעדה- Bistro56.co.il

הזמנת מקום במסעדה

אם אתם מתכננים לצאת למסעדה לרגל מאורע חשוב, או בכלל, לארוחת ערב נחמדה, ורוצים להיות בטוחים כי יהיה לכם מקום בתיאום מראש במסעדה ולא תצטרכו להמתין, חשוב שתבצעו מראש הזמנת מקום במסעדה, כמה שיותר מוקדם. עניין זה חשוב מאוד במיוחד כאשר מדובר במסעדות יוקרתיות ומבוקשות מאוד אשר רבים פונים אליהן ובמידה ולא תזמינו מקום מראש ייתכן ולא יהיה לכם מקום, מה שעלול להרוס פגישה רומנטית שתכננתם, או גרוע מכך – פגישה חשוב מאוד. לכן, במסעדות כמו ביסטרו 56 ודומות לה חשוב להזמין מקום מראש, מיד ברגע בו אתם מתחילים לתכנן את הארוחה, קודם כל התקשרו, בררו אם יש מקום פנוי, ואם כן שמרו אותו לעצמכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שברגע האמת תוכלו להגיע למסעדה ולהתיישב בה מיד ללא כל בעיה.

הזמינו מקום במסעדת Bistro56!

כיצד ניתן לבצע הזמנת מקום במסעדה

הדרך הטובה ביותר לבצע הזמנת מקום במסעדה היא כמובן, טלפונית, באתר המסעדה, או בספר הטלפונים, תוכלו לקבל מספר טלפון אליו תוכלו לחייג ולקבל מידע על מקומות פנויים במסעדה ביום המבוקש. ככל שתחייגו מוקדם יותר, סביר להניח שיהיו יותר מקומות פנויים וכך תוכלו לבחור אפילו את המקום במסעדה בו תרצו לשבת (שולחן מרכזי, פינה צדדית שקטה וכדומה). בנוסף, מסעדות מתקדמות יותר מחזיקות אתר אינטרנט בו ניתן לבצע הזמנה של מקום. בכל מקרה, לאחר ביצוע הזמנה דרך האתר כדאי ליצור קשר טלפוני בכדי לקבל אישור לכך שההזמנה נקלטה בהצלחה.

הזמנת שירותים מיוחדים


במידה ותרצו לקבל שירותים מיוחדים במסעדה, כמו למשל אם אתם עומדים להציע נישואין ורוצים לשלב את הטבעת בקינוח, או שאתם מעוניינים בבקבוק יין משובח, במלצר אישי או כל שירות אחר, חשוב מאוד לסגור זאת עם המסעדה ברגע שאתם מבצעים הזמנת מקום במסעדה. אל תחכו לרגע בו תגיעו אל המסעדה בכדי לבקש את השירותים הללו, יתכן כי באותו רגע המסעדה לא תהיה מוכנה להעניק לכם את אותם שירותים ותהיו בבעיה ברגע האחרון. לכן, בעת תיאום מראש אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים כי כל בקשה שלכם תבוצע על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה