יום שני, 24 באוגוסט 2015

מסעדה רומנטית בהרצליה - ים, יאכטות, שמיים

מסעדה רומנטית הרצליה

מסעדת ביסטרו 56 הינה מסעדה מיוחדת אשר בה תוכלו לחגוג כל מאורע חשוב, או סתם ליהנות מארוחה מפנקת, בצורה הטובה ביותר. כידוע, אם אתם מחפשים מסעדת שף גורמה רומנטית מצליחה הרצליה הינה עיר בעלת שפע מסעדות שכאלו ובה תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות מרשימים, אך יחד עם זאת, אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אין ספק כי מסעדת ביסטרו 56 עונה על כך. המסעדה, אשר ממוקמת אל מול הנוף המרהיב של המרינה, נהנית מנתונים אשר מעניקים לה אווירה רומנטית ומיוחדת והופכים כל ארוחה במקום ליוצאת דופן וארוחה בה נהנים היושבים מחוויה איכותית במיוחד.
מסעדת שף רומנטית כשרה בהרצליה
בואו להתאהב..


המקום המושלם לארוחה רומנטית
בין אם אתם עומדים להציע נישואין, או סתם מחפשים מקום לחגוג יום הולדת לבן \ בת זוג או לצאת לארוחת ערב בדייט נחמד, מסעדת ביסטרו 56 יכולה לענות על כל הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. המסעדה, אשר פועלת כבר משנת 2004 נחשבת למסעדה מובילה באזור וכוללת מטבח פתוח בו נעשה האוכל לעיני האורחים ומוגש מיד אל השולחן. כמובן, כל המנות במקום מורכבות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ומעוצבות בטוב טעם ובצורה מושכת ומשובבת עין. האיכות של האוכל במקום, והעיצוב הרומנטי הרך הופך כל ארוחה במסעדה להרבה יותר רומנטית ומרשימה, ארוחה איתה אפשר להתחיל לילה בלתי נשכח בצורה הטובה ביותר.

גם באולם האירועים שלנו יש את אותו אוכל, ואותה אווירה,
להמלצות עלינו צפו בוידאו:



שירות מקצועי ואיכותי
עוד נושא עליו מקפידים ללא כל פשרות במסעדת ביסטרו 56 הוא נושא השירות. במסעדה מועסק צוות מקצועי ומנוסה אשר מקפיד להעניק לכל לקוח שירות אדיב ומהיר ולענות על כל צורך בצורה הטובה ביותר. אם אתם רוצים להפתיע אדם יקר לכם בזמן הארוחה הרומנטית שלכם, תוכלו לפנות מראש אל צוות המסעדה והם יעשו כל מה שהם יכולים בכדי להגשים את הרצון שלכם על הצד הטוב ביותר.

אז אם אתם מחפשים מסעדה רומנטית הרצליה היא המקום אליו אתם צריכים לפנות, אל מסעדת ביסטרו 56 אשר מעניקה לכם את כל מה שדרוש בכדי ליהנות מארוחה רומנטית איכותית ומחוויה שלא תשכחו למשך זמן רב.

בקרו באתר שלנו לפרטים נוספים: 
www.Bistro56.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה